بهسازی شبکه توزیع برق در ۲۷۵ روستای استان اردبیل

با اجرای طرح (بهارستان) بهسازی شبکه توزیع برق در ۲۷۵ روستای استان اردبیل مصمم به حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بخش روستایی هستیم. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق (طرح بهارستان ) در ۲۷۵ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود […]

با اجرای طرح (بهارستان) بهسازی شبکه توزیع برق در ۲۷۵ روستای استان اردبیل مصمم به حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بخش روستایی هستیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق (طرح بهارستان ) در ۲۷۵ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود ۷۵۴ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد .
حسین قدیمی  با اعلام این خبر گفت:  در استان  اردبیل تعداد ۱۷۳۰ روستای برق‌دار موجود بوده که هدف تدوین شده در سال‌جاری، بهسازی شبکه توزیع برق به تعداد ۲۷۵ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۵۴ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۰ است .
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری  به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، اظهار داشت شرکت توزیع برق استان اردبیل با این اقدام مصمم به حمایت و افزایش رضایتمندی مشترکان روستایی و عشایری است .
قدیمی با اشاره به این پروژه بزرگ ملی، بیان کرد: رونمایی از این طرح  با حضور وزیر نیرو روز سه شنبه ۲۱  اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با افتتاح طرح های ملی صنعت برق کشور در  هفته ششم پویش # هر هفته – الف  ب – ایران  انجام شد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان  اردبیل خاطرنشان کرد: جابه‌جایی تیرهای برق از معابر روستایی، مقاوم‌سازی پایه‌ها، اصلاح ولتاژ مشترکان روستایی، اصلاح شبکه و رفع اتصالات سست شبکه‌های روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه از جمله پایه‌ها و سیم‌های برق، بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار ضعیف شبکه‌های روستایی و اصلاح انشعابات، از جمله اقداماتی خواهد بود که در راستای اجرای این پروژه بزرگ عملیاتی و اجرا خواهد شد.
 حسین قدیمی با اشاره به تعداد مشترکان روستایی استان اردبیل، گفت: استان اردبیل دارای صد و شصت هزار مشترک روستایی است؛ که هدف از اجرای این پروژه‌ها، افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان روستایی، ارائه خدمات بهتر در روستاها و بهره‌مندی مشترکان روستایی به مشابه مشترکان شهری از خدمات این شرکت خواهد بود.