معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

بهسازی شبکه برق ۴۸۰ روستای استان فارس در طرح بهارستان تا پایان سال ۱۴۰۰

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای اجرای طرح بهارستان، شبکه برق 480 روستای استان فارس تا پایان سال 1400 بهسازی شدند و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی، کلیه اقدامات مرتبط با این طرح، صورت پذیرفت.

محمد علی عزیزی، اظهارداشت: در استان فارس در راستای اجرای طرح بهارستان، در سال گذشته ۱۸۰۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط فرسوده و مخاطره آمیز با اعتباری معادل ۱۳۶ میلیارد ریال تعویض و جابه¬جا شده و تعداد ۸۲ دستگاه پست هوایی نیز جهت تقویت ولتاژ۲۷۰۰ هزار مشترک با صرف اعتباری معادل۲۰۰ میلیارد ریال نصب گردیده است.
این مقام مسئول، یادآورشد: نصب ۵۲۰۰ دستگاه چراغLED ، ۲۰ وات با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال، اصلاح اتصالات سست و لوازم اندازه گیری با صرف اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال و تعویض ۲۰۰ دستگاه باطری و اینورتور پانل روستاهایی که با سیستم فتوولتاییک برق دار می باشند، نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح در روستاهای استان فارس تا پایان سال جاری انجام خواهند گرفت.
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه بیان نمود: با اجرای کامل طرح های مذکور، بخش قابل توجهی از مشکلات روستاهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مرتفع شد.