بهره مندی ۴ میلیون مشترک از تخفیف صد درصدی طرح آب اُمید در کشور

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نزدیک به ۴ میلیون مشترک مشمول طرح آب امید قرار گرفته و از تخفیف صد در صدی برخوردار شده اند. مسعود خشایی در حاشیه افتتاح پروژه تصفیه‌خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قمصر ومخزن ذخیره آب شهر جوشقان قالی در قمصر کاشان […]

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نزدیک به ۴ میلیون مشترک مشمول طرح آب امید قرار گرفته و از تخفیف صد در صدی برخوردار شده اند.

مسعود خشایی در حاشیه افتتاح پروژه تصفیه‌خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قمصر ومخزن ذخیره آب شهر جوشقان قالی در قمصر کاشان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به طرح آب امید گفت: ۳میلیون و ۹۰۰ هزار مشترک در طرح آب اُمید قرار گرفته و شامل تخفیف صد در صدی می گردند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه طرح آب امید از ابتدای دیماه ۱۳۹۹ اجرا شده است افزود: بر پایه برآورد اولیه پیش‌بینی ما این بودکه نزدیک به چهار میلیون مشترک که حدود۱۵ درصد مشترکان خانگی می شود مشمول این طرح قرارگیرند.

خشایی با اشاره به اینکه کسانیکه الگوی مصرف را رعایت کرده و تا یک سوم الگو را به صورت ماهیانه مصرف می‌کنند مشمول این طرح می باشند تصریح کرد:این دسته ازمشترکان به‌طور کلی از پرداخت هر گونه وجهی بابت آب بها و سایرهزینه های آن معاف هستند .
وی خاطر نشان کرد:در سه ماهه نخست اجرای این طرح که ما ارزیابی اولیه داشتیم نزدیک به چهار میلیون مشترک مشمول این طرح شدند و صورت حساب هایی که برای آنها ارسال شده صفر بوده است و اظهارامیدواری کرد که دردوره های بعدی تعداد مشترکان مشمول این طرح بااستفاده ازشیوه های مختلف کاهش مصرف و رعایت صرفه جویی افزایش یافته و درمجموع شاهد کاهش تعداد مشترکین پرمصرف و بد مصرف باشیم.