بهره مندی عشایر ارسنجان از آب آشامیدنی سالم

در چهارمین روز از هفته دولت و با بهره‌برداری از یک حلقه چاه در منطقه بیکهدان شهرستان ارسنجان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، ۱۸۰ خانوار عشایری این منطقه از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جمعه در آیین بهره‌برداری از این طرح آبرسانی، ضمن گرامیداشت یاد و […]

در چهارمین روز از هفته دولت و با بهره‌برداری از یک حلقه چاه در منطقه بیکهدان شهرستان ارسنجان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، ۱۸۰ خانوار عشایری این منطقه از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جمعه در آیین بهره‌برداری از این طرح آبرسانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: تمام کوشش و تلاش دستگاه‌های اجرایی در استان ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان استان و فراهم کردن شرایط رفاهی بهتر برای آنهاست.
سید احمد احمدی‌زاده، با اشاره به مواجهه استان با مشکلات ناشی از خشکسالی افزود: در چنین شرایطی صرفه جویی در مصرف آب کمک خواهد کرد که مناطق کمتری در استان دچار بحران شوند.
همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از طرح بهسازی روستاهای دهک شوراب، جوادیه، کتک، کناره، نعمت آباد، شرق آباد، علی آباد ملک، بکهدان، حسن‌آباد جلودر و عزآباد شهرستان ارسنجان و همچنین چهار طرح اشتغالزایی و تولیدی گلخانه و دامداری بهره‌برداری شد.
احمدی زاده در آیین افتتاح طرح بهسازی روستایی، تغییرات مثبت روستایی طی سال‌های اخیر را نتیجه کوشش مسولان برای بهسازی و افزایش کیفیت بافت‌های روستایی برشمرد.
وی، ضمن تاکید بر اهمیت اقدامات انجام شده در سطح استان با توجه به کمبودهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا افزود: طی یک سال گذشته تاکنون در مجموع ۹۱۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان در استان عملیاتی اجرا شده که از این تعداد حدود ۷۵۰ پروژه به ارزش افزون بر پنج هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.
شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۴۳ کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.