بهره برداری از ۲۷ پروژه برق رسانی در استان فارس همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، ۲۷ پروژه برق رسانی در نقاط مختلف این استان با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۶میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. احمدرضا خسروی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هدف از افتتاح این پروژه ها […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، ۲۷ پروژه برق رسانی در نقاط مختلف این استان با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۶میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

احمدرضا خسروی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هدف از افتتاح این پروژه ها را تلاش درجهت افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تأمین برق پایدار و مطمئن عنوان کرد.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در برخی مناطق، باصرف اعتباری بالغ بر ۴۰۴میلیارد ریال، ۱۳ دستگاه اتوترانس نصب و بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۵ دستگاه پست هوایی احداث گردیده و با اصلاح و بهینه سازی ۱۶۹دستگاه ترانس پر بار، نسبت به افزایش قدرت و تعدیل بار اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه به پروژه های برق رسانی به روستاهای بدون برق نیز اشاره کرد و گفت: ۴پروژه برق رسانی به روستاهای بدون برق استان با سرمایه گذاری بیش از ۲۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت درسال جاری افتتاح می شوند که با بهره ‌برداری از این پروژه‌ها ۴۰خانوار ساکن در این روستاها از نعمت انرژی برق برخوردار می گردند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این تعداد روستا۱۰کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف احداث و ۴دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۵۰کیلو ولت آمپر نصب شده است. وی یادآورشد: در این طرح‌ها، ۳پروژه روشنایی معابر نیز به بهره برداری می رسد که برای آن حدود ۱۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و ۳۳۲۴ دستگاه چراغ لاک پشتی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس محدود به زمان خاصی نیست،تصریح کرد: پرسنل خدوم صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، ناشی از شیوع بیماری مهلک کرونا، از روزهای نخست درکنار مدافعان سلامت بوده و در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند. خسروی، درخاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از همراهی کلیه مشترکان در برنامه های پیک بار تابستان سال جاری، از تمامی مشترکان برق این استان درخواست نمود در شرایط حساس کنونی ناشی از بیماری کرونا و نیاز مبرم به انرژی برق، با رعایت الگوی مصرف، همچنان صنعت برق استان را در جهت تامین برق مطمئن و پایدار و ایجاد رفاه و آرامش یاری نمایند.