بهره برداری از ۲۱ پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، همزمان با هفته دولت (دوم لغایت هشتم شهریورماه)، ۲۱ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی شامل ۱۶ پروژه روستایی و پنج پروژه در مناطق شهری استان به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: برای اجرای این پروژه […]

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، همزمان با هفته دولت (دوم لغایت هشتم شهریورماه)، ۲۱ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی شامل ۱۶ پروژه روستایی و پنج پروژه در مناطق شهری استان به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: با افتتاح طرح های مذکور،کمبود آب آشامیدنی چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی و ۱۸ هزار خانوار شهری بر طرف می شود.
وی همچنین پروژه های یاد شده فوق را شامل شش طرح در شهرستان قزوین و دو طرح در حوزه شهرستان آبیک عنوان کرد.
بیرنوندی همچنین اظهار داشت که به مناسبت هفته دولت در روستاهای حوزه شهرستان تاکستان چهار طرح و در شهرستان بویین زهرا نیز پنج طرح تامین آب آشامیدنی افتتاح می شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ادامه از بهره برداری رسمی از چهار پروژه در سطح روستاهای حوزه شهرستان آوج خبر داد.
وی در پایان خدمت رسانی به مردم را بی وقفه خواند و نمونه بارز آن را اجرای پروژه های تامین و توزیع آب آشامیدنی عنوان کرد و با اشاره به تغییر دولت اظهار امیدواری کرد تا جریان خدمتگزاری به مردم همچنان با قوت و بیش از پیش ادامه یابد.