بهره برداری از پست ۱۳۲ کیلوولت مروست تا تابستان ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از پروژه توسعه پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت مروست بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت. ابوالفضل اسدی در این بازدید با توجه به ضرورت برقداری این پست قبل از پیک بار۱۴۰۱، تسریع در تامین سیمان مورد نیاز، تجهیزات و عملیات اجرایی پروژه […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از پروژه توسعه پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت مروست بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

ابوالفضل اسدی در این بازدید با توجه به ضرورت برقداری این پست قبل از پیک بار۱۴۰۱، تسریع در تامین سیمان مورد نیاز، تجهیزات و عملیات اجرایی پروژه را خواستار شد.
علیرضا رفیعی معاون طرح و توسعه شرکت نیز در این بازدید ضمن تشریح فعالیت های انجام شده، مشخصات این پروژه را شامل یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، یک بی خط ۱۳۲ کیلوولت، یک بی ترانس ۱۳۲ کیلوولت، کلید دار نمودن بی خط موجود و بانک خازنی به ظرفیت ۲.۴ مگاوار و توسعه فیدرهای ۲۰ کیلوولت بیان کرد.
لازم به ذکر است این پروژه با هدف تامین برق مطمئن متقاضیان صنعتی و معدنی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان های خاتم و مروست، در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دست احداث است.