در بازدید از پروژه پست 230 کیلوولت غرب رشت عنوان شد:

بهره برداری از پست غرب رشت قبل از پیک بار، نیازمند حمایت مالی توانیر است

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان ، مولایی پیمانکار پروژه پست غرب رشت و جمعی از مسئولان شرکت از مراحل اجرایی احداث پروژه پست غرب رشت بازدید کردند.

به گزارش برقآب، داراب زاده در این بازدید گفت: در بخش شبکه های انتقال و فوق توزیع، درمدار آوردن پست  ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر جزو ۱۴۰ برنامه وزارت نیرو برای عبور از تابستان سال جاری بوده و این پروژه از پروژه های مهم ، حیاتی و استراتژیک کشوری است و برای مسئولان صنعت برق کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.
داراب زاده در نشست کاری با پیمانکار پروژه، طی تماس تلفنی با گلاب کش معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر، ضمن در جریان قراردادن وی از مراحل اجرایی پروژه، گفت: خوشبختانه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اما به منظور بهره برداری از آن قبل از پیک بار، نیازمند حمایت و مساعدت مالی شرکت توانیر است تا این پروژه به موقع در مدار قرار گیرد.
وی افزود: انتظار می رود پیمانکار پروژه تمام تجهیزات مورد نیاز پروژه را در اسرع وقت تهیه کرده و این تجهیزات  در استان در دسترس باشند تا در اجرای پروژه وقفه و مشکلی پیش نیاید.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: وقت طلاست و ارزش آن در اجرای پروژه ها نمایان تر می شود. در اجرای این پروژه مهم، ثانیه ها و دقایق، طلایی هستند و حتی یک لحظه غفلت هم می تواند چندین هفته و حتی بیشتر، اجرای پروژه را با وقفه روبه رو کند.
وی افزود: تاخیر در پروژه، علاوه بر هدر دادن بیت المال و استفاده نامطلوب از منابع محدود، موجب خواهد شد  تا مردم عزیزمان از منافع پروژه دیرتر برخوردار شوندکه این مهم به خوبی اهمیت و ارزش زمان را در اجرای پروژه ها نشان می دهد.