بهره برداری از طرح هوشمندسازی کنتور چاه‌ های کشاورزی مهاباد

بهره برداری از طرح هوشمندسازی کنتور چاه‌ های کشاورزی مهاباد

به گزارش برقاب،طرح تعویض و هوشمندسازی کنتور برق چاه‌ های کشاورزی شهرستان مهاباد در دهه فجر امسال با ارزشی بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با توجه به اینکه کنتورهای کشاورزی در اولویت تعویض به کنتور هوشمند قرار دارند و نقش موثری که این کنتورها در کاهش مصرف و پایش بهتر میزان برق مصرفی دارند، مدیریت توزیع برق مهاباد از ابتدای سال برنامه ریزی‌های لازم جهت تعویض و هوشمندسازی کنتورهای مشترکین کشاورزی را انجام داده است که با توجه به اهمیت این موضوع تجهیز چاه‌های آب مشترکان کشاورزی شهرستان مهاباد یکی از ۴ پروژه‌ای است که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

جهت افتتاح و بهره برداری از این طرح در ایام دهه فجر، ۹۷۰ دستگاه کنتور هوشمند با هزینه کرد ۷ میلیارد تومان برای چاه‌های آب مشترکان کشاورزی این شهرستان نصب شد.

*اصلاح، بهسازی و احداث ۱۲۱ کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح شهرستان مهاباد

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای پروژه‌های دهه فجر سال ۱۴۰۲؛ امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد افتتاح و بهره برداری پروژه‌های نوسازی و توسعه شبکه توزیع برق شهرستان مهاباد هستیم و در همین راستا نیز از ابتدای سالجاری در سطح شهرستان مهاباد ۱۲۱کیلومتر شبکه توزیع برق با مجموع اعتبار ۳۴ میلیارد تومان اصلاح، بهسازی و احداث شده است.