بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری شهرستان بهار

در راستای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال آب از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودرآهنگ با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، از طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری شهرستان بهار بهره‌برداری شد.

فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال آب از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودرآهنگ با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: باتوجه‌به توپوگرافی منطقه پیش‌ازاین آب شرب این روستا از طریق آب‌های سطحی تأمین می‌گردید و به دلیل وابستگی به نزولات جوی طی چند سال اخیر دچار تنش آبی گردیده بود و آبرسانی به روستا از طریق تانکر سیار انجام می‌گردید که در راستای رفع تنش آبی روستا، طرح آبرسانی به این روستا با اجرای خط انتقال از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودرآهنگ اجرایی شد.
مدیرعامل آبفای استان همدان گفت: در حال حاضر پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
روستای میرزا حصاری با ۱۷۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۴۵ نفر از روستاهای بخش سفالگران شهرستان بهار است.