بهره برداری از طرح آبرسانی به ۵ روستا در شهرستان رابر

طرح آبرسانی به روستاهای بند سوخته،جنگل آباد،ده ملک،آدوری، بیرم آباد در شهرستان رابر استان کرمان به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در این خصوص اظهار داشت: برای اجرای این طرح و آبرسانی به ۵ روستای رابر؛ یک حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ […]

طرح آبرسانی به روستاهای بند سوخته،جنگل آباد،ده ملک،آدوری، بیرم آباد در شهرستان رابر استان کرمان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در این خصوص اظهار داشت: برای اجرای این طرح و آبرسانی به ۵ روستای رابر؛ یک حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی حفر و تجهیز شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان ادامه داد: از محل اعتبارات فاقد دهیاری مبلغ ۲ میلیارد ریال برای احداث زه کش به طول یکصد متر و با عمق ۳ متر در نظر گرفته شد.
وی به اجرای تیر زیر خط اشاره کرد و افزود: در اجرای این پروژه ۵۰۰ متر خط انتقال با لوله هایی به قطر ۱۱۰ میلیمتر اجرا شد.

 

کلنگ زنی ساخت مخزن هزار متر مکعبی رابر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی ساخت مخزن هزار متر مکعبی شماره ۳ شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد طاهری با اعلام این خبر افزود: در سال جاری برای اجرای این پروژه اعتباری با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه را شرکت نیک نمای خاوران بر عهده دارد و امیدواریم با تسریع اجرای این پروژه مشکلات آب مردم مرتفع گردد.