برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان صنعت آب و برق در مرداد ماه سال جاری

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق در استان قزوین گفت: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان صنعت آب و برق 26 مرداد در قزوین برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق در استان قزوین در خصوص برنامه های قرآنی این صنعت اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر مردم با کتاب انسان ساز قرآن کریم و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی، مرداد ماه سال جاری در استان قزوین نیز برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات ویژه کارکنان، همسر همکاران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل کارکنان صنعت آب و برق استان در رشته های قرائت (تحقیق) جزء ۲۱ تا ۲۵ قرآن، قرائت (ترتیل) جزء ۲۱ تا ۲۵، حفظ ۱۰۰ آیه، تفسیر و تحقیق موضوعی قرآن در موضوعات مهدویت در قرآن، سبک زندگی از نظر قرآن و احادیث، خانواده متعالی از دیدگاه قرآن و حجاب از منظر قرآن و احادیث برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات ۲۶ مرداد ماه در قزوین و مرحله کشوری آن آبان ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
محمدی در خصوص هدایای این رقابتها نیز یادآورشد: به نفرات اول مرحله استانی این رقابتها مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی اعطا می شود. وی همچنین افزود: به نفر اول مسابقات قرآنی مرحله کشوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اهدا می گردد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در پایان اظهار داشت: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به مسئولان امور فرهنگی شرکت های صنعت آب و برق در استان مراجعه نمایند.