در نشست هم اندیشی آبفای اصفهان و سازمان بسیج ادارات مطرح شد؛

برگزاری پویش ملی خانه تکانی با همکاری ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج بانوان

نشست هم‌اندیشی آبفای استان اصفهان و سازمان بسیج ادارات با موضوع چگونگی اجرای پویش ملی خانه تکانی و همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد.

فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت ۱۲۰۰ پایگاه بسیج بانوان در سطح استان به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر این پویش همراه با برگزاری مسابقات مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

سرهنگ محمد شفیعی با تاکید بر فرهنگ‌سازی الگوی مصرف بهینه آب گفت: با توجه به این‌که بسیج طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد، بازنشر محتوای تولید شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج به ویژه در فضای مجازی تاثیرگذاری قابل توجهی دارد.

وی گفت: متاسفانه در ایام منتهی به نوروز شاهد افزایش بی رویه مصرف به ویژه در حوزه خانگی هستیم و لازم است مصرف بهینه آب در این ایام  مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

مهرداد خورسندی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان نیز در این نشست با بیان این‌که تابستان بسیار سختی را در تامین آب شرب پشت سر گذاشتیم گفت: امیدواریم بتوان با همکاری سازمان بسیج ادارات و بسبج بانوان، آموزش های لازم در خصوص صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در روزهای پایانی سال و ایام خانه تکانی به شهروندان ارائه کرد.

همچنین در این نشست زهره تشیعی، رئیس خانه فرهنگ آب خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده توسط خانه فرهنگ آب را با محوریت فضای مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.