برگزاری نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صنعت آب و برق استان تهران

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صنعت آب و برق استان تهران به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صنعت آب و برق استان تهران که  به میزبانی این شرکت و با حضور  ” سید یعقوب محمد مرادی” مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ،”کامبیز ناظریان” سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ، “مسعود قاسمی” معاون منابع انسانی و “رضا مبارک آبادی”مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در امور ایثارگران برگزار شد ؛ بر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه و همچنین تاثیر گذاری این فرهنگ بر رشد و توسعه کشور در تمامی جهات تاکید شد.

“مرادی” مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، حضور ایثارگران در مشاغل مختلف صنعت آب و برق کشور را مهم دانسته و ترویج آموزه های مرتبط با ایثار و همدلی را در ترویج فرهنگ مصرف صحیح منابع آب وبرق کشور با اهمیت شمرد.

همچنین “ناظریان” در این نشست گفت:حضور ایثارگران مسئول و خبره در پست های کلیدی شرکت سبب شده است  تمام محدودیت ها و تحریم های ظالمانه در کشور به فرصت تبدیل شود که این امر لزوم توجه ویژه به شرایط شغلی این عزیزان را قوت می بخشد.

در پایان “رضا مبارک آبادی” نیز ضمن تاکید بر نقش و اهمیت حضور ایثارگران درفعالیت های مهم اجرایی در سطح شرکت؛ گفت: ایثارگران، نماد گذشت از تعلقات شخصی در مسیر تعالی کشور هستند و امروز ادامه این تفکر و مسیر را با حضور پررنگ آنان در عرصه خدمت به هموطنان در بدنه صنعت برق کشور شاهد هستیم.

در انتهای این نشست ” سید یعقوب محمد مرادی”  مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران؛ با اهدای لوح تقدیر به “کامبیزناظریان” و “رضا مبارک آبادی” از آنان به پاس تلاش های انجام شده در راستای تکریم و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قدردانی کرد.