برگزاری میزخدمت برق ناحیه یک بندرعباس با حضور شوراها و دهیاران

به دعوت شوراها و دهیاران ِغرب بندرعباس میز خدمت این مدیریت در دهیاری گچن پایین برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان هرمزگان میزخدمت برق ناحیه یک بندرعباس با حضور شوراها و دهیاران غرب این شهر برگزار شد.

مسوولان حوزه مقاومت بسیج در حاشیه این میز خدمت برق از مدیریت برق ناحیه یک بندرعباس تقدیر کردند. همچنین هرکدام از دهیاران و شوراهای غرب بندرعباس نیز عملکرد مدیریت برق ناحیه یک را مثبت ارزیابی کردند و از زحمات این مجموعه قدردانی نمودند.

توسعه شبکه ، تعویض سیم به کابل ، تعو یض پایه های فرسوده و بازگشایی معبر و جابجایی تیرها از عمده مشکلات دهیاری ها در غرب بندرعباس می باشد.

کیوان براتی مدیر برق ناحیه یک بندر عباس در این نشست ضمن تقدیر از همراهی اعضای شوراها و دهیاران با مجموعه مدیریت برق در این شهرستان اظهار داشت : شوراها بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی با هدف تسریع در انجام برنامه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … از طریق مشارکت و همکاری مردم جهت اداره امور در نقاط مختلف شهر و روستا تشکیل گردیده و نقشی اساسی در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق دارند.

مهندس براتی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر طبق قانون دو وظیفه اصلی در مجلس شهری عهده دار می باشد گفت :  بررسی لوایح شهرداری و تصویب آنها و نظارت بر عملکرد شهرداری یکی از آنهاست ما انتظار داریم دراین نشست های تخصصی موضوع مصرف بهینه برق و کمک شوراها برای تامین زیر ساخت های برق مورد توجه قرار گیرد.

وی ، افزود: به دلیل اهمیت نقش و مشارکت مردم در حل مسایل و مشکلات شهری  و روستایی ، یکی از علت های مهم به بار نشستن  برنامه ها در مدیریت شهری  و روستایی توجه به خواسته ها و تمایلات و انتظارات مردم است  و شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی و انتقال دهنده نیازمندی های آنان به مسوولان می باشند.

احسان رضایی رئیس اداره بهره برداری مدیریت برق ناحیه یک بندرعباس  در خصوص اقدامات انجام شده در این روستاها گزارش کاملی ارائه داد و در خصوص مشکلات عنوان شده نیز بیان داشت : کارهای اولیه و طرح هایی در دست اجرا داریم که با انجام آنها خیلی از این مشکلات مرتفع خواهد شد ولی برای حل این مشکلات همکاری مردم و مسئولین روستایی بسیار راه گشا خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن با پیگیری اعتبارات لازم این طرح ها اجرایی خواهد شد.

در این نشست دهیاران و شوراها قول مساعد جهت همکاری کامل با مدیریت برق ناحیه یک دادند و مقرر گردید در خصوص وصول مطالبات برق مشترکین و همچنین جمع آوری انشعابات غیر مجاز نیز در کنار همکاران تلاشگر برق ناحیه یک پیگیری لازم را داشته باشند.