برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مسابقات ورزشی فرزندان کارکنان شرکت آب منطقه ای قم در سالن ورزشی سد ۱۵ خرداد برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم:در افتتاحیه این مسابقات علیرضا عرب بافرانی معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره […]

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مسابقات ورزشی فرزندان کارکنان شرکت آب منطقه ای قم در سالن ورزشی سد ۱۵ خرداد برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم:در افتتاحیه این مسابقات علیرضا عرب بافرانی معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: اگر همه ما امروز در آسایش و آرامش اینجا حضور داریم مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی عزیزانمان در نیروی انتظامی هستیم . عرب بافرانی با بیان اینکه احترام به رعایت قانون و مقررات از سوی مردم می تواند قدری از سختی کار آنها بکاهد گفت: از شما آینده سازان این کشور می خواهم که قدردان تلاش زحمتکشان نظم و امنیت وطن باشید .

لازم به ذکر است این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشته های طناب کشی، آمادگی جسمانی ، فوتسال و والیبال در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۱۴۰۰/۰۷/۲۳) در سالن ورزشی سد ۱۵ خرداد برگزار و برندگان هر رشته معرفی شدند.