برگزاری مراسم گرامیداشت دهه کرامت در شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هشتمین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، مراسمی با حضور تعدادی از کارکنان و نمازگزاران شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید. در این مراسم حجت‌الاسلام قادری امام جماعت شرکت، با گرامیداشت این ایام فرخنده، مقام معنوی حضرت معصومه(س) را […]

همزمان با دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هشتمین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، مراسمی با حضور تعدادی از کارکنان و نمازگزاران شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام قادری امام جماعت شرکت، با گرامیداشت این ایام فرخنده، مقام معنوی حضرت معصومه(س) را کم نظیر دانست و افزود: بیانات ائمه اطهار علیهم السلام نسبت به حضرت فاطمه معصومه(س) نشانگر شخصیت والا و متعالی این بانوی گرامی می باشد.

حجت الاسلام قادری با اشاره به سفارشات موکد ائمه اطهار (ع) نسبت به زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت:  امام رضا علیه السلام ثواب زیارت با معرفت و شناخت حضرت معصومه(س) در قم را بهشت بر می شمارند .

وی شناخت و بصیرت را از عوامل مهم سعادت و رستگاری و دوری از ضلالت و گمراهی دانست و با اشاره به انتخابات پیش رو  افزود : دین و شریعت توجه زیادی به پرسشگری و دقت درانتخاب درست نموده است و در مواردی نیز به صراحت بیان شده است که اگر مسائلی از دین و دستورات دینی را نمی دانید از اهلش بپرسید.