برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج در شرکت توزیع برق استان سمنان

مراسم گرامیداشت چهل و سومین سال یاد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از همکاران شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این آئین با عنوان این که قدمت بسیج مربوط به صدر اسلام است گفت: حضرت امام رضوان ا… تعالی علیه، به تشکیلات بسیج ساز و کار داده و تفکر بسیجی، همان تفکر اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که بسیج و بسیجی یک نیروی آماده برای تمامی صحنه ها است افزود: تبلور تفکر بسیجی، موجب رفع مشکلات در جامعه می شود.

وی با اظهار این که بسیجی یک نیروی آماده به کار مخلص و دائم در حال حرکت است بیان کرد: یکی از خصوصیات بسیج و بسیجیان این که مردمان سخت هستند و آن نیرویی که همواره وسط میدان می ایستد، بسیج است.

وی با بیان این که در نگاه ما تفکر بسیج، زمینه سازی برای ظهور آقا امام زمان “عج” یادآور شد: فرهنگ بسیج یعنی فرهنگ مقاومت و ایستادگی و پایمردی است که در تفکر بسیجی متجلی است.

قابل ذکر است: در این مراسم از بامداد یغمائی، علیرضا نوحی، سید محمد تقی آقاعمو، محسن ابراهیمی، محسن حسن آبادی، حامد دیانی، محمد پورپناه، طاهره صبوری، محبوبه قلیچی و سهیلا یحیایی به عنوان برگزیدگان مسابقه فرهنگی “از بیانات مقام معظم رهبری” با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.