مانور کاهش قطعی منطقه پشتکوه مهدیشهر برگزار شد

سرپرست توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: به منظور پاسخ به درخواست اهالی منطقه پشتکوه شهرستان مهدیشهر در راستای شناسایی مشکلات و معضلات شبکه فشارمتوسط منطقه مذکور مانور رفع نواقص شبکه به انجام رسید.

سرپرست توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: به منظور پاسخ به درخواست اهالی منطقه پشتکوه شهرستان مهدیشهر در راستای شناسایی مشکلات و معضلات شبکه فشارمتوسط منطقه مذکور مانور کاهش قطعی شبکه به انجام رسید.

به گزارش برقآب حامد قانع با اعلام اینکه این طرح در قالب مانور کاهش قطعی خدمت متعالی و با همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان های مهدیشهر، سمنان و سرخه به انجام رسیده افزود: هشت خودرو سبک، یک دستگاه بالابر، ۱۵ نفر نیروی فنی بالارو و ۳ نفر کارشناس در قالب اکیپ های عملیاتی در این مانور یک روزه حضور داشته اند.

وی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات نوین مانند دوربین آلتراسونیک نسبت به شناسایی تجهیزات معیوب اقدام و در مرحله بعدی اصلاحات، اقدامات پیشگیرانه به عمل خواهد آمد.

قانع خاطرنشان کرد: سرویس و آچارکشی یراق آلات و تعویض اصلی و نصب کاور کنسول به تعداد ۸۰ پایه، اصلاح و جابه جایی شبکه فشارمتوسط روستای شلی، تعویض ۶۳ عدد مقره عبوری و ۱۰ عدد کششی سرامیکی که توسط دوربین آلتراسونیک شناسایی شده و شاخه زنی منطقه پرور، تم و شلی از اقدامات شاخص این رزمایش اشاره و پیش بینی می گردد با انجام این اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی، شبکه توزیع برق مذکور از پایداری قابل توجهی برخوردار گردد.