سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

مانور وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت:با برنامه ریزی های لازم مانور وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت:با برنامه ریزی های لازم مانور سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این موضوع که  مطالبات  وصول نشده این شرکت این شرکت از مشترکان برق هم اکنون به ۱۵۶ میلیارد تومان رسیده است، تاکید کرد که انجام و تداوم خدمات شرکت بستگی به پرداخت به موقع مطالبات دارد. هرگونه تاخیر در پرداخت مطالبات باعث مواجه شرکت با مشکلات در ارائه خدمات شایسته می‌شود.

مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس شامل بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی است.شرکت توزیع برق استان با یاری مشترکان در پرداخت به موقع قبوض برق، قادر خواهد بود بیشتر منابع را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق جذب کرده و خدمات گسترده‌تر و مطلوب‌تری به هم استانی‌ها ارائه کند.

در مورد مانور وصول مطالبات مشترکان، این مقام مسئول اظهار کرد که این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر برای وصول مطالبات معوق مشترکان برق سراسر کشور برگزار شده است و در تمامی مدیریت‌های تابعه و ناحیه‌های زیرمجموعه شرکت همزمان در یک دوره زمانی کشوری برگزار شد. به علاوه، ۲۲۵ مامور قرائت و ۱۰۰ گروه عملیاتی قطع و وصل در این مانور حضور داشته‌اند.

برای حفظ کرامت مشترکان، لیست بدهکاران عمده توسط گروه‌های قطع و وصل پیگیری و مشترکان با بدهی کمتر نیز از طریق ماموران قرائت حاضر شده و با صدور اخطار حضوری در محل پیگیری شد. همچنین، لیست اداره‌ها و سازمان‌های بدهکار نیز با مراجعه حضوری پرسنل اداری و تذکرات لازم، در جهت پرداخت مطالبات پیگیری شده است. در پایان، از مشترکان درخواست شد تا با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر یاری کنند.

برگزاری مانور سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس