تقویت فرهنگ اسلامی در شرکت آب و فاضلاب ایلام:

برگزاری شورا ی امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان،  احکام جدید اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر را به آن ها اعطاء نمود و در خصوص مسائل مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برگزاری شورا ی امر به معروف و نهی از منکر؛ تقویت فرهنگ اسلامی در شرکت آب و فاضلاب ایلام

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن خیرمقدم، گزارشی از عملکرد شرکت آبفای استان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر  ارائه نمودند و گفتند رعایت الگوی مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت و برخورد با انشعابات غیر مجاز از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

پرویز ناصری امر به معروف و نهی از منکر را لازم و ملزوم و از ارکان مهم دین مبین اسلام توصیف نمود و افزودند: هدف از قیام تاریخی امام حسین (ع) و یارانش نیز امر به معروف و نهی از منکر بود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تبیین رویکرد ستاد، با اشاره به آیات و روایات متعدد نسبت به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداختند

ایشان با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) اهمیت آب رسانی و سقایی کردن را آن چنان برجسته می داند که جبرئیل امین آرزو می کند که در زمره انسان ها بوده و به سبب سقایی کردن برای مردم جزء مقربان درگاه الهی واقع می شد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاتمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حکم مسئولیت جانشین و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب و فاضلاب  استان را به صید مراد رشیدی و احمد رحمتی تقدیم نمود