برگزاری رویداد ایده های نو با موضوع افزایش مصرف و قطعی برق

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین، رویداد استارت آپی« ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» تیرماه امسال در قزوین برگزار می شود. سید محمد قافله باشی در خصوص این رویداد استارت آپی اظهارداشت: به منظور استفاده از […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین، رویداد استارت آپی« ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» تیرماه امسال در قزوین برگزار می شود.
سید محمد قافله باشی در خصوص این رویداد استارت آپی اظهارداشت: به منظور استفاده از ایده های نخبگان و صاحب نظران در کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف رویداد استارت آپی با همکاری بنیاد نخبگان استان و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار می شود.
وی بیان کرد: رویداد «ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» در محورهای اصلاح الگوی مصرف در ساعات پیک بار، ابداع روش های نو آورانه و هوشمند، ارتقای مانیتورینگ مصرف، کاهش همزمانی بار مصرفی، مدیریت پیامدهای قطعی برق در فرآیندهای تولید، کاهش ضایعات، ارتقای ایمنی صنعتی، ملاحظات برق اضطراری و ذخیره سازی انرژی، مدیریت مصرف بهینه انرژی، کاهش قیمت تمام شده و کاهش و تنظیم بارهای سرمایشی، جایگزینی تجهیزات فرسوده و کم بازده و فناوری های نوین و فضای مجازی در بخش انرژی های نو، اینترنت اشیا، شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
قافله باشی تصریح کرد: درحوزه ایده پردازی صنایع مختلف شیشه، کاشی، فولاد و مواد لبنی، مراکز کشاورزی و چاه های آبیاری، دامداری ها، مرغداری ها و پرورش ماهی، مراکز اداری ، تجاری و مسکونی در بخش شهری و روستایی مورد نظر است.
وی گفت: علاقمندان می توانند آثار و مقاله های خود را در موضوعات مطرح شده تا ۱۵ تیرماه به نشانی : www.formafzar.com/form/k9r57 ارسال کنند.
قافله باشی یادآورشد: به آثار منتخب و برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.