برگزاری رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت برق در اردبیل

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و بسیج مستضعفین استان روز چهارشنبه ۶ مردادماه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این رزمایش که همزمان در […]

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و بسیج مستضعفین استان روز چهارشنبه ۶ مردادماه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این رزمایش که همزمان در سراسر کشور برگزار شد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در قالب قرارگاه امام هادی (ع) برگزار شده و ۱۷۳۶ تیم گشت رضویون برای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان تشکیل شده است.
سرهنگ عبدی افزود: ۲۳۴ گروه جهادی نیز برای تذکر و حضور در ادارات و ارگان ها و نهادها برای تذکر رعایت الگوی مصرف و پرهیز از اسراف وارد عمل شده اند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این رزمایش اظهار داشت: ۷۵ نفر از نیروهای عملیاتی با همکاری نیروهای بسیجی در قالب ۳۱ اکیپ عملیاتی حضور دارند.
ناصر عبدالهیان با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش کنترل مصرف ساختمان های اداری تا حد ۵۰ درصدمصارف دوره مشابه سال قبل در ساعت فعالیت و استفاده از مولدهای دیزلی برای حفظ تاب آوری ادارات می باشد، گفت: میزان مصرف برق ادارات از طریق کنترل داده ها مورد بررسی قرار گرفته و با ادارات پرمصرف برخورد خواهد شد.
وی از تعامل خوب شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با حوزه بسیج استان خبر داده و گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است که در این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک طرفین در حوزه رمزارزها، مدیریت مصرف، اعمال خاموشی و اطلاع رسانی مدنظر قرار گرفته است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ابراز امیدواری کرد که این اقدامات و همکاری های مشترک با بسیج منجر به کاهش پیک ناشی از مصرف اداری و اصناف و مشترکین خانگی شده و موجب جلوگیری از خاموشی های ناخواسته ناشی از کمبود تولید برق شود.