برگزاری دوره آموزش بهره برداری از نیروگاه سیار مدیریت بحران کشور در اصفهان

دوره آموزشی بهره برداری از اولین نیروگاه سیار ۱۰ مگا واتی مدیریت بحران کشور در اصفهان برگزار شد. مدیر مرکز پدافند غیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در این دوره آموزشی چهار روزه کارکنان دفاتر انرژی شرکت های آب و فاضلاب استان های اصفهان، تهران، گیلان، کردستان، خراسان رضوی  وهرمزگان حضور داشتند. ابراهیم محمدی افزود: در […]

دوره آموزشی بهره برداری از اولین نیروگاه سیار ۱۰ مگا واتی مدیریت بحران کشور در اصفهان برگزار شد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در این دوره آموزشی چهار روزه کارکنان دفاتر انرژی شرکت های آب و فاضلاب استان های اصفهان، تهران، گیلان، کردستان، خراسان رضوی  وهرمزگان حضور داشتند.

ابراهیم محمدی افزود: در دوره آموزشی بهره برداری از نیروگاه سیار مدیریت بحران، کارکنان دفاتر انرژی از شرکت های آب و فاضلاب شمال، جنوب،  غرب، شرق و مرکز کشور حضور دارند و آموزش تخصصی می بینند تا  قابلیت واکنش مناسب در مهار حوادث غیر مترقبه در سراسر کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن کسب نمایند.

وی با بیان این که  نیروگاه سیار ۱۰ مگاواتی بحران کشور این قابلیت دارد که ولتاژ خروجی را در تمام سطوح ولتاژ نقاط مختلف کشور تنظیم کند افزود: در این دوره آموزشی کارکنان دفاتر انرژی به صورت تئوری و عملی با چگونگی در مدار قرار گرفتن این نیروگاه و بهره برداری اصولی از آن به خوبی آشنا شدند.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل، مدیریت بحران  HSE آبفای استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته اولین انبار مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور به منظور خدمت رسانی به مردم و امدادرسانی مطلوب به آسیب دیدگان از حوادث غیر مترقبه در اقصی نقاط کشور، در استان اصفهان تشکیل شد.

محمدی عنوان کرد: انبار بحران صنعت آبفای کشور مجهز به  تجهیزات تخصصی پیشرفته و مورد نیاز در مهار بحران است و نیز فرایند تکمیل این تجهیزات ادامه دارد و در حال حاضر دارای بزرگترین دیزل ژنراتور سیار کشور است.