برگزاری دوره آموزشی “تربیت گزینش گران صنعت برق “به میزبانی توزیع برق مشهد

دوره آموزشی تربیت گزینش گران صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.

 به گزارش دفتر روابط عمومی، در ابتدای این مراسم مهندس رمضانی مدیرعامل توزیع برق مشهد ضمن تشریح ویژگی های شهر مشهد و خدمت رسانی به حدود یک میلیون و ۷۳۰ هزار مشترک برق گفت: در شهر مشهد با وجود حدود ۶ میلیون شهروند و حضور سالانه ۲۵ تا ۳۰ میلیون زائر و مسافر، توانستیم پیک بار تابستان را بخوبی و با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی گفت: در فروردین امسال حضور ۵/۸ میلیون نفر زائر و در ایام آخر ماه صفر نیز حضور ۸۰۰ هزار زائر پیاده حرم رضوی، وظیفه ما را سنگین کرده بود در عین حال خاموشی ها، بخوبی مدیریت شد. وی با اشاره به نقش و جایگاه هسته های گزینش نیز گفت: گزینش یک کار حساس است و در این زمینه باید با تقوا و دقت خدمت کرد.

دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین امیری مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر گفت: همه ما در بحث گزینش و به حسب مسئولیت خود، وظیفه سنگینی بر دوش داریم و این کار و مسئولیت باید از مبنای شرعی و عقلی برخوردار باشد، وی پرهیز و خودداری از تنگ نظری، سخت گیری و مساحمه و سهل انگاری را در کار گزینش خاطر نشان کرد و گفت: توجه به آموزش ها در این حوزه لازم است و آموزش، پایه و اساس کار ماست لذا برنامه ریزی و برگزاری کلاسهای آموزشی ضروری می باشد.

وی گفت: نگاه به آموزش ها و تحقیق و پژوهش باید مبنایی باشد و هزینه کردن در این بخش، یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

شایان ذکر است در این دوره آموزشی اساتید دعوت شده آقایان دکتر عابدینی، دکتر تقوایی و دکتر بنیادی در ارتباط با اهمیت و نقش هسته گزینش و همچنین تکنیک های طرح  سئوال ، تکنیک های ایجاد تفاهم و برقراری ارتباط و نحوه تکمیل فرم های مصاحبه مطالب جامعی بیان کردند.