برگزاری دهمین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره با واحد درآمد و امور مشترکین

دهمین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره با واحد درآمد و امور مشترکین به ریاست اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در سالن جلسات شهید شهریاری برگزارشد.

به گزارش برقاب : برگزاری دهمین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره با واحد درآمد و امور مشترکین . در ابتدا، شاهرخ امیراصلانی دبیر این جلسه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه نمود و گفت: بررسی پرونده های حفاظتی شرکت های سیمان خمسه ، فولاد ناب آرش و اﻟﺒﺮز غرب و همچنین عملکرد ۹ ماهه درآمد و ارائه پتانسلیهای درآمدی امورمنابع آب ابهر در دستورکار امروز این جلسه قراردارد.

در ادامه، عبدالمجید نوری رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای زیر زمینی با ارائه پاورپوینت پتانسیلهای درآمدی در بخش آب زیرزمینی گفت: آب بها، خسارت اضافه برداشت، خسارت فرم ۵، پتانسیل پرورش ماهی، ماده ۲۷ و۲۸ و کارشناسی های انجام شده عمده مواردی است که در بحث درآمد می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان نیز در برگزاری دهمین جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در امورآب شهرستانها در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی با اعمال نظارت در برداشتها واخذ خسارت بجهت بازدارندگی برداشت آب گفت: به روزرسانی جداول درآمدی شرکت با همکاری مدیران شهرستانها و واحد درآمد و امورمشترکین مورد انتظار است.

باقری با اشاره به روند رو به رشد شرکت در همه زمینه ها، نیل به اهداف شرکت را ناشی از همراهی و هماهنگی کلیه همکاران در ستاد و شهرستانها عنوان نمود.