برگزاری جلسه کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی امور حقوقی

کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی استان و با حضور اعضاء و معاون دادستان سمنان و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان به میزبانی شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید.

مهندس مجید وفایی ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به محدوده فعالیت های شرکت برق منطقه ای سمنان و وظایف این شرکت در انتقال و توزیع برق گفت : با وجود گستردگی جغرافیایی استان سمنان ، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای سمنان به طول بیش از ۲ هزار کیلومتر مدار ، وظیفه انتقال انرژی الکتریکی در سطح استان را انجام می دهند.

وی با اشاره به شرایط فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت : برنامه ریزی های لازم از ماه های پایانی سال گذشته انجام شد تا با کمترین مشکل از پیک بار تابستان عبور نمائیم.

مهندس وفایی شرایط اقلیمی استان  را مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در انرژی های نو و تجدیدپذیر دانست و افزود :  متولی انرژی های تجدید پذیر در وزارت نیرو ، شرکت ساتبا بوده و شرکت برق منطقه ای سمنان فقط تسهیل کننده در واگذاری زمین به سرمایه گذاربه عنوان عامل ساتبا می باشد.

در ادامه الهه راستگو ، معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان مرکز استان با قدردانی از تلاش های شرکت برق منطقه ای سمنان در تامین برق پایدار گفت :  از ظرفیت استان سمنان در احداث نیروگاه های بادی و خورشیدی باید بهره برداری مناسب صورت پذیرد.

محمود قدرتی ، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان  نیز در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این کمیسیون گفت : نگاه اصلی این کمیسیون، اجرایی نمودن حق و حقوقی است که در قوانین تعریف شده و بررسی روش های تحقق آن می باشد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان  رضایتمندی مردم را اولویت کارها دانست و افزود : هر چقدر هماهنگی بین دستگاه ها بیشتر شود به اهداف  تعیین شده بهتر خواهیم رسید.