برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مشترکین در برق مشهد

جلسه کمیته هماهنگی مشترکین با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و مسئولین حوزه مشترکین و امورهای اجرائی با رعایت دستوراللعمل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس غفوری مجری طرح پیاده سازی آژانس های خدمات مشترکین ضمن گزارشی از روند مصوبات قبلی کمیته هماهنگی مشترکین گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده به لحاظ دغدغه های کارکنان زیرمجموعه آژانس های خدمات مشترکین طی توافق های بعمل آمده با مدیریت عامل حقوق ماهیانه کارکنان مورد نظر مورد بازبینی قرار گرفت و محاسبات اصلاحیه و افزایش آن لحاظ شده است و در ماه آینده در فیش حقوقی پرسنل رؤیت خواهد شد.

وی گفت: از آنجایی که اجرای فرآیند مدیریت دارائی فیزیکی برای ارتقاء وافزایش بهره وری آژانس های خدمات مشترکین از اهمیت خاصی بوده ،کلاس های آموزشی پیاده سازی مدیریت دارایی فیزیکی برای تمامی  کارکنان آژانس های خدمات مشترکین برگزار شده است و روند اجرایی آن از سرعت مناسبی برخوردار می باشد.

مهندس غفوری درخصوص شاخص عملکردی درصد وصول اظهار داشت: به طور کلی درصد وصول تا این لحظه در مناطقه شرق مشهد ۳/۹۸ درصد بوده و در منطقه غرب مشهد ۵/۹۹ درصد محاسبه شده است که با توجه به تلاش همکاران امید است در روزهای پایانی سال از مرز ۱۰۰ % عبور کنیم.

وی در ادامه گزارش جامعی از مجموعه فعالیت های آژانس های خدمات مشترکین از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ارائه نمود.

در ادامه مهدی خاتمی مسئول راه اندازی آژانس خدمات مشترکین امور برق فردوسی طی ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده گفت: تعداد کل مشترکین برق فردوسی ۴۰۹/۳۲۵ مشترک بوده که با توجه به مشترکین کل توزیع برق مشهد ۷/۱۹ درصد مشترکین در امور برق فردوسی حضور دارند.

وی گفت: ۳۲ % نصب کل شرکت دراین امور انجام شده که با نصب انشعاب ۴۱۴/۱۱ اشتراک ، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در ماه آینده شاخص های تعیین شده در میزان عملکرد آژانس خدمات مشترکین در امور برق فردوسی از روند قابل قبولی برخوردار شود.

مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش همه همکاران گفت: از آنجایی در زمان ارزیابی های سازمان های بالادستی نیاز است نقاط مرزی و میزان انرژی تحویلی به امورهای اجرایی کاملاً مشخص شود لذا لزوم نصب MOF ضروری بوده و باید به این مهم توجه خاص نمود.

وی گفت: پیاده سازی مدیریت دارائی های فیزیکی از الزامات مهم بوده که خوشبختانه تلاش خوبی در این زمینه انجام شده و باید دقت لازم را برای حفظ بیت المال و جلوگیری از حقوق شهروندان و مشترکین بعمل آورد.

مهندس رمضانی ضمن تشکر از تحقق میزان درصد وصول اظهار داشت: با توجه به افزایش تعرفه ها و تغییر محاسبات قبوض برق مشترکین باید دقت بیشتری  در بحث وصول مطالبات پیگیری شود تا خللی در این مورد بوجود نیاید.

مدیرعامل برق مشهد افزود: با توجه به شرایط موجود تمامی امکانات و شرایط باید به گونه ای تسهیل گری شود که مشترکین و متقاضیان خرید انشعاب برق بدون هیچ گونه دغدغه ای بتواند انشعاب موردنظر را خریداری نموده و روندفرآیند فروش به سهولت انجام شود.

گفتنی است: در پایان جلسه حاضرین سئوالات و نظرات خود را مطرح نمودند که مدیران ذیربط پاسخگوی آن بودند.