برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان

با حضور مدیرعامل، معاونین،مدیران ستادی و امور، جلسه شورای اطلاع رسانی در سالن جلسات شرکت برگزار شد.
با حضور مدیرعامل، معاونین،مدیران ستادی و امور، جلسه شورای اطلاع رسانی در سالن جلسات شرکت برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری  به مردم شریف استان گفت: تابستانی را که پیش رو داریم متفاوت تر از سالهای قبل است و با توجه به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی های پی در پی در سالهای اخیر و با توجه به این که در کنار برگزاری جلسات تامین آب، مدیریت مصرف بهینه و جلسات تنش آبی، بحث اطلاع رسانی بسیار مهم است بیان داشت: اینکه روابط عمومی ها افسران جهاد تبیین می باشند یک عبارت درستی است، همانگونه که مقام معظم رهبری کلیه مسئولان کشور را در مورد مسئله تبیین رهنمود نمودند و برآن تاکید داشتند.

طاهری با اشاره به اطلاع رسانی صحیح و به موقع گفت: آگاهی بخشی دارای اهمیتی ویژه می باشد و بایستی کلیه خدمات شرکت در شهرها و روستاها به اطلاع مردم شریف استان رسانده شود.

طاهری با اشاره به اجرای طرح مروجین مصرف بهینه آب در استان افزود: تذکر لسانی، اخطار کتبی قطع آب و سپس قطع انشعاب از اقدامات این طرح برای مشترکان آب برای مصارف غیرضرور می باشد.

وی تعامل با رسانه ها را مهم برشمرد و اظهار داشت: امروزه قدرت رسانه ها از هر قدرت دیگری برای اطلاع رسانی مهمتر است و از ظرفیت رسانه ها جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب می توان استفاده نمود.

طاهری با ابراز خشنودی افزود: خوشبختانه اطلاع رسانی خوبی در بخش مناطق و ستاد از طریق کانال مجازی قطره شرکت انجام می شود ولی این انتظار می رود که باز هم این اطلاع رسانی بیشتر شود و نباید در عرصه خبری به کم اکتفا کنیم و تاکید دارم مدیران امور و معاونین شرکت اخبار مثبت و امیدبخش را رسانه ای و به اطلاع هم استانی ها برسانند.

وی ادامه داد: یکم تا هفتم تیرماه هر سال بعنوان هفته صرفه جویی درمصرف بهینه آب شرب می باشد و از همه مسئولین استانی و شرکت وروابط عمومی این انتظار را دارم از طریق تریبون های نماز جمعه،  اصحاب رسانه و صدا و سیما و تابلوهای درون شهری به هر طریقی که می توانند مسئله مهم کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب را به گوش همگان برسانند تا بتوانیم با کمترین تنش آبی از فصل گرما عبور نمائیم.  

گفتنی است: مدیر روابط عمومی شرکت در ابتدای جلسه گزارش کاملی از فعالیت های روابط عمومی در سال گذشته و سال پیش رو در زمینه مدیریت مصرف آب ارائه نمود و در ادامه جلسه هر یک از اعضای جلسه، دیدگاه‌های خویش را جهت مدیریت مصرف آب و عبور از تنش آبی و پیک تابستان بیان نمودند.