با حضور مدیران بازرسی صنعت آب و برق استان سمنان در شرکت برق منطقه ای سمنان انجام شد :

 برگزاری اولین جلسه مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکتهای صنعت آب و برق کشور

اولین جلسه مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکتهای صنعت آب و برق کشور به ریاست کارگر نجفی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید .

درابتدای این جلسه که مدیران و مسئولین بازرسی و پاسخگویی به شکایات صنعت آب و برق استان سمنان نیز در شرکت برق منطقه ای سمنان حضور داشتند ،سید علیرضا میری مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای سمنان درخصوص محورهای جلسه مواردی را عنوان و گزارش نمود .

احمد حیدری، معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو در نخستین جلسه مشترک مدیران دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو اظهار داشت: وزارت نیرو امروز در خط مقدم اقدامات اجرایی کشور قرار دارد، در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری انجام‌شده و امروز در همه زمینه‌ها نقاط قوت بسیار مثبتی در همه امور ایجاد شده است.

حیدری با تقدیر از بخش بازرسی کل کشور و سایر بخش‌های بازرسی مرتبط با وزارت نیرو اظهار داشت: بازرسی یک حلقه واسط بین مردم، حاکمیت و دستگاهی اجرایی است و این نقش بسیار تعیین‌کننده است. در خدماتی که می‌خواهیم انجام دهیم حتماً باید رضایت مردم را در نظر داشته باشیم و عدالت و شفافیت حتماً در همه زمینه‌ها رعایت شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو نقش بازرسی و دستگاه‌های نظارتی را در این رابطه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین نقاط اتصال به دست بازرسان است. در واقع حاکمیت اعمال قانون، اجرای آئین‌نامه‌ها و اعمال دقیق دستورالعمل‌های اجرایی باید مورد نظارت بازرسین باشد