برگزاری اردوی جهادی بسیجیان برق دامغان در روستای حسن آباد

اردوی جهادی و میز خدمت توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور برق دامغان در روستای حسن آباد این شهرستان به اجرا درآمد. مدیر توزیع برق شهرستان دامغان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت نکوداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس، این اردوی جهادی […]

اردوی جهادی و میز خدمت توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور برق دامغان در روستای حسن آباد این شهرستان به اجرا درآمد.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت نکوداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس، این اردوی جهادی یک روزه در روستای مورد اشاره برگزار و علاوه بر اصلاح شبکه، درخواست های مراجعین به میزخدمت نیز بررسی و به انجام رسید.

سید محمدحسین ترابی گفت: نصب یک اصله پایه سیمانی و احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در کوی شهید واحدی جهت تامین برق مشترک جدید، تعویض شش عدد لامپ سوخته معابر، بهسازی روشنایی معابر کوی شهید شاهچراغی و اصلاح انشعاب سه اشتراک برق؛ از جمله اقدامات صورت گرفته در این برنامه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در برنامه میزخدمت نیز موضوع افت ولتاژ برق انتهای کوچه شهید واحدی و سالن ورزشی روستا و همچنین تقاضای تست کنتور و نصب سرچراغ بررسی شد.