آزمون تغییر حالت اشتغال به کار در شرکت توزیع برق مرکزی

به گزارش برقآب آزمون تغییر حالت اشتغال به کار در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ،۳۱ اردیبهشت در اراک برگزار شد. در این آزمون ، تعداد۳۴۸نفر از کارکنان حجمی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در سالن امیر کبیر دانشگاه صنعتی […]

به گزارش برقآب آزمون تغییر حالت اشتغال به کار در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ،۳۱ اردیبهشت در اراک برگزار شد.

در این آزمون ، تعداد۳۴۸نفر از کارکنان حجمی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در سالن امیر کبیر دانشگاه صنعتی اراک شرکت و با هم به رقابت پرداختند.

متقاضیان آزمون تغییر حالت اشتغال به کار پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای شرکت در مصاحبه، باید برای اقدام‌های بعدی در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ به درگاه اطلاع رسانی شرکت‌های زیرمجموعه مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه شرکت موردنظر، اقدام نمایند.

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه به منزله انصراف از ادامه روند تغییر حالت اشتغال به کار تلقی گردیده و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.