به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

برپایی میز خدمت با هدف ارائه راهکار در خصوص چالش های منابع آب

میز خدمت شرکت آب منطقه ای استان قزوین با هدف بررسی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات و چالش های منابع آب در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین برپایی میز خدمت شرکت آب منطقه ای استان قزوین در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا انجام شد.

 میز خدمت این شرکت با حضور مدیر عامل، معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای، بخشدار مرکزی و مدیر منابع آب شهرستان بوئین زهرا با هدف بررسی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات و چالش های منابع آبی منطقه در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برپا شد.

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در ابتدای این نشست اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی مبنی بر حضور مدیران در بین مردم و رسیدگی به مشکلات و مسائل آنها و ارائه راهکار مناسب در چارچوب قانون، امروز در جمع مردم بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا حضور پیدا کردیم تا از نزدیک در جریان چالش ها و مسائل حوزه آبی این منطقه قرار بگیریم و در ادامه نیز بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت حل مشکلات مردم منطقه گام مثبتی برداریم.

ستوده در ادامه صحبت های خود تصریح نمود: بدلیل تغییر اقلیم و کاهش میزان بارش ها طی سال های اخیر لازم است در مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی که عمده ترین میزان مصرف آب در استان قزوین را به خود اختصاص داده تلاش مجدانه داشته باشیم و با مدیریت و مصرف بهینه آب، بحران خشکسالی را پشت سر بگذاریم.

شایان ذکر است مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان قزوین و مدیر منابع آب شهرستان بوئین زهرا در این ملاقات چهره به چهره به سوالات حدود ۶۵ نفر مراجعه کننده که بیشتر در خصوص چاه های آب کشاورزی فرم یک و پنج، جابجایی چاه بجای قنات، برداشت شن و ماسه از رودخانه، تخصیص آب صنایع کوچک و کنتور های هوشمند بود، پاسخ های لازم را ارائه دادند.

همچنین پیش از شروع میز خدمت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و بخشدار مرکزی به همراه جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای با حضور در منزل شهید بسیجی فرزندعلی مسکین ضمن دیدار و گفتگو با خانواده این شهید ارزنده و معزز هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره او را گرامی داشتند.