در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

میز خدمت اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو برپا شد

مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و اعضاي شوراي انسجام بخشي مديران وزارت نيرو در ميز خدمت مديران آب و برق استان فارس حضور يافتند و پاسخگوي مشكلات مردم بودند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مهندس یداله حقیقی درحاشیه برگزاری این میز خدمت با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره با مردم فرایندی بهینه برای ایجاد ارتباط سالم و گوش فرادادن به مسایل و مشکلات آنها است گفت : جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسوولان عالی نظام اسلامی است با همین دیدار های چهره به چهره نمودی عینی پیدا می کند.
مهندس حقیقی خاطر نشان کرد : در میز خدمت ارتباط رودر رو با مشترکان و شهروندان حاصل می شود و آنها می توانند بدون عبور از شرایط سخت بروکراسی به مدیران و معاونان دسترسی داشته باشند و مشکلات خود را در میان بگذارند هر چند در شرکت برق منطقه ای فارس شرایط برای ارتباط با مدیران ارشد سازمان با کمترین محدودیت فراهم است اما تاکید ها روی برقراری ارتباط چهره به چهره متمرکز شده است
. مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس افزود: از جمله دیگر مزایای میز خدمت ایجاد فرصت برای فرهنگ سازی و تشویق مصرف بهینه انرژی است ، مردم در میز خدمت از زبان متخصصین و کارشناسان مفاهیم مصرف بهینه را بیشتر و بهتر در می یابند و این فرصتی برای فرهنگ سازی است.

اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان فارس نیز در میز خدمت مدیران آب و برق استان حضور یافته و گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی و اقتصادی ارائه دادند و پاسخگوی مشکلات مردم به صورت رو در رو بودند.