همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی

برنامه ساحل پیمایی بسیجیان برق منطقه ای فارس و بوشهر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه ساحل پیمایی بسیجیان برق منطقه ای فارس و بوشهر با حضور مهندس یداله حقیقی مدیر عامل برق فارس و بوشهر و معاونین و جمعی از بسیجیان و کارکنان برق در شهر بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر ، مهندس حقیقی در حاشیه این مراسم که در راستای حفظ آمادگی جسمانی و ارج نهادن به ورزش و تربیت بدنی به عنوان یکی از مولفه های اصلی فعالیت جهادی و عملیاتی انجام گرفت ، بر لزوم تداوم برنامه های مشابه تاکید کرد.
مهندس حقیقی در این مراسم با بیان اینکه شرکت برق فارس و بوشهر مجموعه ای عملیاتی است که باید همواره با حفظ آمادگی در شرایط بحرانی ورود کند گفت: تقویت روحیه هم افزایی با الگو گیری از بسیج کارکنان و روحیه دلاوری و سلحشوری موضوعی است که باید ر یک سازمان با ماموریت عملیاتی و جهادی همواره مد نظر باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر همچنین با اشاره به اینکه امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و آن چه در نهایت روند توسعه و رشد یک سازمان را تبیین می کند، منابع انسانی آن سازمان است افزود: نیروی انسانی سالم وو با انگیزه و خشنود در محیط کاری امید بخش و تحول آفرین است اهمیت و ضرورت پرداختن به موضوع ورزش در کارکنان سازمان موضوعی است که از اولویت های برق فارس و بوشهر است و با جدیت دنبال می گردد.
مهندس حقیقی خاطر نشان کرد: از این رو می توان گفت برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه و سازمان علاوه بر برنامه ریزی، مدیریت صحیح و استفاده از فن آوری مناسب، استفاده از منابع کارامد اهمیت بسیاری دارد که از مهم ترین راه ها برای به دست آوردن چنین نیروی کاری،پرداختن به فعالیت های بدنی و ورزش است.
در پایان این برنامه ساحل پیمایی با برگزاری مسابقه به ۴۰ نفر از کارکنان هدایایی تقدیم گردید.