روایتگری دفاع مقدس در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

با حضور جمعی از همکاران و بسیجیان، برنامه روایتگری دفاع مقدس، ویژه حماسه جاودانه فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، در شرکت توزیع توزیع نیروی برق اجرا شد.

به گزارش برقآب، با حضور جمعی از همکاران و بسیجیان، برنامه روایتگری دفاع مقدس، ویژه حماسه جاودانه فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، در شرکت توزیع توزیع نیروی برق اجرا شد.
راوی دفاع مقدس استان سمنان در این نشست بصیرتی بیان کرد: فتح خرمشهر به عنوان یک رخداد مهم و مظهر ایستادگی و پیروزی است که در افتخارات دوران دفاع مقدس به ثبت رسیده است و با آزادسازی خرمشهر، تمام معادلات دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم خورد. حسینعلی احسانی با عنوان این که در جنگ هشت ساله نابرابر و نامساوی علیه ما، همه کشورها به نحوی مشارکت داشته اند گفت: سوم خرداد کلاس درس و تجربه موفقی است برای ما و آینده تاریخ که در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و پیروز شویم.

وی با اشاره به توان رزم اندک ایران در زمان جنگ گفت: از منظر جامعه جهانی، کشوری موفق است که سه برابر دشمن توان رزمی و تجهیزات داشته باشد اما ایران در خیلی از مقاطع جنگ تحمیلی از جمله عملیات بیت المقدس یک سوم حزب بعث امکانات داشت و پیروز شد.

احسانی با اظهار این که فتح خرمشهر بسیار حائز اهمیت بود تصریح کرد: به فرمایش امام راحل(ره) طرز گفتگوی دنیا با ایران دچار تغییر شد و همچنین این پیروزی باعث شد قوای اسلام با حمله های کوبنده خود مرحله به مرحله پیروزی های تازه ای را به ارمغان آورند.

وی با عنوان اینکه فتح خرمشهر و شهدای این فتح در استان باعث افتخار ما هستند خاطرنشان کرد: از تعداد پنج هزار و ۵۰۰ شهید فتح خرمشهر ۸۵ شهید متعلق به استان سمنان می باشد.