برق رسانی به روستای پز شهرستان الیگودرز:

برق رسانی به روستای پز شهرستان الیگودرز از بزرگترین پروژه های شرکت برق لرستان بوده است

فریدون خودنیا گفت: برق رسانی به روستای پز شهرستان الیگودرز یکی از کارهای بزرگ شرکت توزیع برق استان لرستان بوده است.

مهندس خودنیا اظهار داشت : برق رسانی به روستای چاله شیر به علت معارض محلی فعلاً صورت نگرفته که انتظار می رود مسئولین شهرستان این مشکلات را برطرف تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم این روستا را انجام دهیم.وی با اشاره به خدمات در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز ادامه داد: روستاهایی که در این منطقه برق دار نیستند را در اولویت قرار داده و توانسته ایم در بحث روشنایی معابر تعداد چراغ های زیادی نصب و ۱۵ روستا اصلاح و بهینه سازی شده است و به دنبال این هستیم که در کل روستاهای شهرستان الیگودرز کارهای اصلاح و بهینه سازی را از طریق منابع بودجه عوارض برق سال جاری و سالهای آینده انجام دهیم .


به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، فریدون خودنیا مدیرعامل این شرکت در وبینار رفع مشکلات منطقه ذلقی شهرستان الیگودرز با حضور نماینده مردم شهرستان الیگودرز برگزار شد، گفت: برقرسانی به روستای پز شهرستان الیگودرز با وجود عدم راه دسترسی با فداکاری پرسنل شرکت توزیع برق استان لرستان به انجام رسید.
وی ادامه داد: دو روستای محروم و دورافتاده در شهرستان الیگودرز به نام‌ های ایلرود و  لیروک به علت عدم وجودراه دسترسی به هیچ وجه امکان برق‌ رسانی ندارندو یکی از آرزوهای بنده این است که بتوانیم این دو روستا را برقدار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان کرد: از ۶ سال پیش دو پروژه اساسی یکی خط منطقه پیشکوه و پشتکوه و خطی هم به روستای قلیان تا بخش ذلقی انجام گرفت که این پروژه‌ ها در سطح کل کشور بی‌ نظیر بودند و باعث افتخار شرکت توزیع برق استان و شهرستان الیگودرز بوده است.

مهندس خودنیا اظهار داشت: برق رسانی به روستای چاله شیر به علت معارض محلی فعلاً صورت نگرفته که انتظار می‌ رود مسئولین شهرستان این مشکلات را برطرف تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم این روستا را انجام دهیم.

وی با اشاره به خدمات در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز ادامه داد:   روستاهایی که در این منطقه برق دار نیستند را در اولویت قرار داده و توانسته‌ ایمدر بحث روشنایی معابر تعداد چراغ‌ های زیادی نصب  و ۱۵ روستا اصلاح و بهینه سازی شده است و به دنبال این هستیم که در کل روستاهای شهرستان الیگودرز کارهای اصلاح و بهینه سازی را از طریق منابع بودجه عوارض برق سال جاری و سالهای آینده انجام دهیم.

وی یادآور شد: ۵۰ روستا برای سال آینده در بحث  اصلاح و بهینه سازی در دستور کار قرار گرفته و عملیات آنها از ابتدای سال آغاز خواهد شد.