بررسی چالشها و مشکلات بخش آب شهرستان بشرویه

مدیر امور منابع آب شهرستان فردوس به همراه مسئول نمایندگی منابع آب بشرویه ،با فرماندار شهرستان بشرویه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، در این دیدار که به منظور بررسی چالشها و مشکلات بخش آب این شهرستان برگزار شد، “سید هاشم حجتی” مدیر امور منابع آب شهرستان […]

مدیر امور منابع آب شهرستان فردوس به همراه مسئول نمایندگی منابع آب بشرویه ،با فرماندار شهرستان بشرویه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، در این دیدار که به منظور بررسی چالشها و مشکلات بخش آب این شهرستان برگزار شد، “سید هاشم حجتی” مدیر امور منابع آب شهرستان فردوس با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرستان بشرویه گفت: با اجرای پروژه تعادل بخشی در دشت بشرویه حدود ۹۰ درصد چاه های کشاورزی این دشت توسط دولت مجهز به کنتور هوشمند شده اند.

وی افزود: در این راستا اقدام به تحویل آب بر اساس پروانه بهره برداری صادره و جلوگیری از برداشت های بی رویه شده است.

در این دیدار “علی شفیعی” فرماندار شهرستان بشرویه ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید امورمنابع آب فردوس  بر حفظ و حراست از منابع آب شهرستان بشرویه تاکید کرد و اظهارداشت:آب یکی از منابع مهم و ارزشمند ملی است و همه دستگاههای اجرایی مسئولند با همکاری امورمنابع آب شهرستان بشرویه  در حفاظت از این نعمت الهی ،تلاش نمایند.