با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات توانیر انجام شد؛

بررسی وضعیت پروژه های بند ز قانون بودجه در شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار شرکت توانیر، وضعیت پروژه های بند "ز" تبصره "15" قانون بودجه 1400، مربوط به شرکت توزیع برق استان سمنان بررسی شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار شرکت توانیر در جلسه هماهنگی این برنامه بازدید بیان کرد: منابع ویژه ای به فناوری اطلاعات و ارتباطات”ICT” اختصاص داده شده که می بایست برای توسعه زیرساخت های این بخش استفاده نماییم.

“امیره نیکخواه” با اشاره به این که حیات شرکتها به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و اهمیت بسیار زیادی دارد گفت: یکی از سرفـصل های مهم، توسعه شبکه فیبر نوری و جداسازی IT و OT ، و دیتاسنتر است و برای امـسال می بایست به گونه ای برنامه ریزی و حرکت کنیم تا پروژه های ناتمام را کامل نماییم.

وی با عنوان این که شرکت توزیع برق استان سمنان عملکرد بودجه ای بسیار مناسبی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته افزود: در بند “ز” ، دارائی هایی که ایجاد می شود، به عنوان دارایی شرکت توانیر است و در این بخش می بایست اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان نیز بیان کرد: افزایش پهنای باند، تقویت زیرساخت های ارتباطی، ارتقای سطح امنیت با مدل معماری نوین امنیتی، ارتقای ظرفیت کاری مرکز داده برای افزایش پایداری و اجرای شبکه های SDN، به عنوان اهداف فنی پیوسته دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت است.

مهدی رحمانیان افزود: کسب عنوان اول در جشنواره شهید رجائی در سالهای ۹۸ و ۹۹، عضویت در گروه واکنش و هماهنگی رخدادهای رایانه ای استان و طراحی و تولید و توسعه و پشتیبانی سامانه ملی ورزش وزارت نیرو از سال ۹۵ تاکنون، به عنوان برخی افتخارات این دفتر به شمار می رود.

گفتنی است: در این برنامه یک روزه ، عملکرد و پیشرفت پروژه های مربوط به اعتبارات بند ز تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع برق استان سمنان توسط مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و آمار و معاون مطالعات سیستمهای مخابراتی و ارتباطی توانیر مورد بررسی قرار گرفت.