همزمان با سفر شهرستانی استاندار انجام شد؛

بررسی مسایل و مشکلات تامین آب شرب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان شاهین دژ

همزمان با سفراستاندار آذربایجان غربی به شاهین دژ و با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مسایل و مشکلات تامین آب شرب شهر و روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان  با حضور در جمع مردم شهر های کشاورز و محمود آباد و روستای صفاخانه از توابع شهرستان شاهین دژ از نزدیک مسائل و مشکلات این زوستاها را بررسی کردند.

در ادامه این سفر خوش سیرت به همراه رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از محل پروژه نیمه تمام تصفیه خانه فاضلاب شاهین دژ بازدید نمودند و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به تفصیل مشکلات این پروژه مهم را تشریح نمود و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز قول مساعد داد تا نسبت به رفع مشکلات طرح شده اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور در مسجد جامع شهرستان شاهین دژ با شرکت در میز خدمت از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات و از مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و در جهت هموار نمودن مشکلات دستورات لازم را صادر نمود.
در پایان این سفر جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت این شهرستان به ریاست محمد صادق معتمدیان برگزار شد که در این جلسه ۱۰۲ مصوبه شامل ۸۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی برای تسریع بخشیدن به روند توسعه ، پیشرفت و آبادانی شهرستان به تصویب رسید.