بررسی مسائل آب و فاضلاب شهرستان آباده

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با فرماندار شهرستان آباده، مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار با نیک مرام فرماندار و رضا جعفری مدیر امور […]

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با فرماندار شهرستان آباده، مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار با نیک مرام فرماندار و رضا جعفری مدیر امور آبفا شهرستان آباده ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به شهروندان این شهرستان ، به بحث در خصوص مسائل موجود در آبرسانی به مردم شهرستان و روشهای کاربردی در اجرای طرح فاضلاب شهر آباده پرداخت.

بنابراین گزارش بوستانی در این دیدار علاوه بر بحث در خصوص طرح فاضلاب شهر آباده ، به اهمیت و مزایای استفاده از جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، احداث تصفیه خانه ی فاضلاب اشاره و افزود:  جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری علاوه  بر کمک به بهداشت محیط و کاهش  مشکلات زیست محیطی ، از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت فراوان است و پساب حاصل از آن می تواند در بخش کشاورزی و صنعت مورد استفاده گردد . گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است : مدیر عامل شرکت آبفا فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست  در خصوص تسریع در عملیات اجرای پروژه های آبرسانی در حال انجام و اجرای پروژه ی مورد نیاز آبرسانی قول مساعد داد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است، در گفتگوی مذکور فرماندار شهرستان آباده نیز علاوه بر بیان مسائل و موانع موجود در آبرسانی به شهروندان شهرستان آباده، به پاس فعالیت ها و  اقدامات مطلوب در راستای آبرسانی به مردم این شهرستان از  مدیر عامل شرکت  آبفا فارس قدردانی نمود . وی در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.