بررسی مسائل آبرسانی شهرستان نی ریز در سفر مدیر عامل شرکت آبفا فارس به این شهرستان

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در سفر به شهرستان نی ریز ، به اتفاق جمعی از مسئولین محلی این شهرستان، طی بازدیدهایی روند آبرسانی به مردم را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا این استان که به منظور بررسی مسائل مربوط به آب شرب شهری و روستایی شهرستان نی ریز به این شهرستان سفر کرده بود، به اتفاق دکتر قبادی معاون فرماندار و ابوذر قزل بیگلو مدیر امور آبفا شهرستان نی ریز، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش قطرویه، ضمن بازدید میدانی از تأسیسات و پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهر نی ریز، قطرویه و مجموعه های آبرسانی روستایی نصیر آباد، هرگان، ریز آب، وزیره، بنه کلاغی، نسبت به پیشرفت فیزیکی این پروژه ها اظهار خرسندی نمود و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد. دکتر صادق پور در ادامه ی حضور در شهرستان نی ریز به بخش پشتکوه این شهرستان رفت و نیازمندی های موجود در حوزه ی آبرسانی به روستاهای دهچاه، غوری ، بهویه و …. را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد. وی در این بازدید در خصوص اتخاذ تدابیر راهبردی به منظور اجرای پروژه های راهگشا در این بخش قول مساعدت داد.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است: مدیر عامل این شرکت که هدف از این سفر را بررسی وضعیت منابع آب و رفع نگرانی های موجود در بخش تأمین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای نی ریز عنوان نمود ، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان طی سال جاری ، آخرین وضعیت منابع آب شرب و پروژه های در حال اجرا را موجب دلگرمی دانست و نسبت به رفع برخی موانع و ادامه ی شرایط مطلوب آبرسانی در این شهرستان اظهار امیدواری نمود. وی در همین خصوص خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین محلی به منظور پیشبرد امور گردید.
گفتنی است در این بازدید یک روزه، قبادی معاون فرماندار شهرستان نی ریز نیز ضمن تشکر از اقدامات خوب و موثر شرکت آبفا استان فارس در جهت رفع مشکلات مردم بویژه در مناطق محروم استان، از احساس مسولیت و پیگیریهای مدیران شرکت آبفا فارس تقدیر و اظهار داشت: بازدید های میدانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس از شهرها و روستاهای استان و بررسی مشکلات آبرسانی مردم ، نشان از عزم جدی و اراده مصمم مسئولین شرکت آبفا فارس، در جهت کم کردن مشکلات مردم در امر آبرسانی و خدمت رسانی فوری و به هنگام به مردم می باشد که موجب رضایتمندی بیش از پیش مردم شده است. وی در خصوص همکاری مستمر و پیگیری های لازم در مسیر اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.