بررسی روند کار واحد دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل روز یکشنبه ۱۴ شهریور از دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بازدید و در جریان روند کار در این مرکز قرار گرفت. این بازدید که با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری و برخی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل صورت گرفت، مسعود امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل از اهم فعالیت […]

فرماندار شهرستان اردبیل روز یکشنبه ۱۴ شهریور از دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بازدید و در جریان روند کار در این مرکز قرار گرفت.

این بازدید که با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری و برخی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل صورت گرفت، مسعود امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل از اهم فعالیت های مرکز دیسپاچینگ و همچنین نحوه پاسخگویی کارشناسان سامانه فوریت های برق (۱۲۱) بازدید کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در این مراسم با بیان این موضوع که از پیک تابستانی عبور کردیم، گفت: از هم استانی های عزیز و نهادها، صدا و سیما، استاندار، فرمانداران، مدیر کل بحران، دستگاه های اجرایی و مشترکین صنعتی و کشاورزی که در گذر موفق از پیک تابستان با شرکت همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.
حسین قدیمی در ادامه به کاهش مصرف برق در استان اشاره کرده و افزود: از روز گذشته هیچگونه محدودیتی برای هیچکدام از مشترکین اعمال نشده و تا پایان هفته هم روند ادامه خواهد داشت.
وی از تمامی هم استانی ها در خواست کرد به رغم کاهش دما در استان در مصرف برق صرفه جویی کنند و از مصرف بی رویه خوداری کنند.
در ادامه فرماندار شهرستان اردبیل ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق و با اشاره به این که آنان با چشمانی باز و بیدار نسبت به مردم استان خدمت رسانی می کنند؛ اظهار داشت: با توجه به شرایط خشک سالی در کشور و کاهش تولید برق، زحماتی که در جهت تامین برق مورد نیاز مردم و بالاخص مراکز حساس مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی به ویژه در شرایط کرونایی جای تقدیر و تشکر دارد.