بررسی روند عملیات اجرایی بزرگترین پروژه جهاد آبرسانی آذربایجان غربی در شهرستان بوکان

 معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برگزاری جلسه با حضور مدیران ارشد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و فرماندهان ارشد سپاه، به منظور بررسی روند عملیات اجرایی بزرگترین پروژه جهاد آبرسانی آذربایجان غربی درشهرستان بوکان خبر داد.
علی طلوعی با بیان اینکه پروژه مجتمع ۱۶۵ روستایی بوکان به عنوان بزرگترین پروژه جهاد آبرسانی در آذربایجان غربی به شمار می رود، اظهار داشت: این پروژه دارای۳۰ باب ایستگاه پمپاژ،  ۲۸ باب مخزن و ۵۴۰ کیلومتر خط انتقال بوده و قرار است عملیات اجرایی آن در مدت۳۰ ماه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام شود.

 وی افزود: در جلسه ای  که به همین منظورو با حضور جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در منطقه شمالغرب کشور، مسئول محرومیت زدایی قرارگاه حمزه، فرمانده سپاه بوکان، مجری طرح آبرسانی وزارت نیرو، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر امور آب و فاضلاب بوکان برگزار شد، آخرین وضعیت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: در این جلسه همچنین بر تعامل و همکاری های بیشتر در جهت سرعت بخشیدن به پروژه و رفع موانع موجود، واگذاری زمین مورد نیاز توسط کارگروه های استانی و شهرستانی تاکید شد.