بررسی روند اجرای سد دالکی

مدیر کل سازمان بازرسی استان بهمراه مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و دیگر مدیران و معاونین خود، از روند اجرای سد دالکی در شهرستان دشتستان بازدید نمودند. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مدیر عامل این شرکت پس از بازدید تیم مذکور از جبهه های مختلف کاری؛ در […]

مدیر کل سازمان بازرسی استان بهمراه مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و دیگر مدیران و معاونین خود، از روند اجرای سد دالکی در شهرستان دشتستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مدیر عامل این شرکت پس از بازدید تیم مذکور از جبهه های مختلف کاری؛ در گزارشی، آخرین وضعیت سد و پیشرفت فیزیکی آن و همچنین مسائل و مشکلات پروژه را برای حاضرین تشریح نمود.

مهندس علی محمدی اظهار داشت: سد دالکی یکی از مطالبات مهم و اولویت دار کشاورزان در شهرستان دشتستان است که شرکت سهامی آب منطقه ای استان نیز با وسواس و حساسیت خاصی آن را دنبال می نماید.

وی افزود: علیرغم مشکلات موجود که از مهمترین آنها نقدینگی و تامین منابع مالی است و گاها آهنگ اجرای این پروژه را نیز با فراز و نشیب هایی همراه نموده است، ولی روند اجرای آن را تحت هیچ شرایطی متوقف ننموده است؛ بطوریکه تلاش همکاران ما در شرکت و نیز استمرار زحمات شبانه روزی عوامل اجرایی در چند جبهه مختلف کاری، خود گواهی بر این مدعاست.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ضمن تشکر از حضور مدیر کل سازمان بازرسی و بازدیدهای دوره ای دیگر مدیران و مسوولین استانی، ابراز امیدواری کرد این بازدیدها به رفع موانع و مشکلات پروژه و همچنین پشتیبانی از تلاشهای عوامل اجرایی، بمنظور تسریع در اجرای طرحهای توسعه منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای استان بیانجامد.

مدیر کل سازمان بازرسی استان نیز ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده، اجرای چنین پروژه هایی را نقطه عطفی در جهت عمران و آبادی منطقه، اشتغال جوانان و امیدواری مردم دانست.

اسحاق شهبازی خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را در جهت رفع موانع موجود بمنظور رفع نیاز کشاورزان و پیگیری های لازم بمنظور تسریع در اجرای این پروژه ها، بکار خواهد گرفت.

گفتنی است در این بازدید زراعتگر سربازرس گروه اقتصادی سازمان بازرسی؛ تویل معاون طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و کدخداپور نماینده مجری طرح سد دالکی حضور داشتند.