بررسی روند آبرسانی به مردم شهرستان فسا در جلسه ی مدیر عامل شرکت آبفا فارس و نماینده ی مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با نماینده ی مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی ، آخرین وضعیت منابع آب شرب ، مسائل و موانع موجود در بخش آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان مذکور را مورد بررسی و تبادل نظر قرارداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، دکتر علی جان صادق پور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در جلسه ای با حجت الله فیروزی نماینده ی مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، ضمن بررسی آخرین روند آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان ، مسائل و موانع موجود در ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد . در این جلسه مسائل و نیاز های موجود در آبرسانی به مردم شهر ها و روستاهای شهرستان و همچنین موانع موجود در روند احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهرفسا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در راستای بهبود ارائه ی خدمات تصمیمیاتی اتخاذ گردید. در این جلسه، صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب منابع آب و لزوم رعایت الگوی مصرف ،  همکاری مسئولین به منظور تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی را خواستار شد که نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مسائل مطروحه جهت جذب اعتبارات لازم، قول مساعد داد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است در این نشست نماینده ی مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آبفا فارس در شهرستان فسا، بی بیان تعدادی از مسائل و مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان پرداخت و خواستار اهتمام ویژه ی شرکت آبفا فارس به منظور رفع موانع موجود شد. وی در خصوص جذب اعتبارات مورد نیاز در مسیر اجرای طرح های پایدار آبرسانی شهری و روستایی و احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهر فسا نیز قول همکاری و پیگیری داد.