بررسی رفع محدودیت و مشکلات ناشی از کمبود و کاهش بار 

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان، با حضور در محل مجتمع گل گهر سیرجان با مدیران  صنایع  جهان فولاد، توسعه فولاد، گهر زمین و گل گهر دیدار و پیام تقدیر  وزیر نیرو را به پاس همکاری این صنعت در کاهش بار ابلاغ کرد. همچنین در این دیدار راهکارهایی جهت رفع محدودیت و مشکلات ناشی از کمبود و کاهش […]

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان، با حضور در محل مجتمع گل گهر سیرجان با مدیران  صنایع  جهان فولاد، توسعه فولاد، گهر زمین و گل گهر دیدار و پیام تقدیر  وزیر نیرو را به پاس همکاری این صنعت در کاهش بار ابلاغ کرد. همچنین در این دیدار راهکارهایی جهت رفع محدودیت و مشکلات ناشی از کمبود و کاهش بار بررسی شد.
در این جلسه مهندس حمیدرضا حبیبی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان ضمن بیان علت مشکلات پیش آمده برای صنعت برق در تابستان سالجاری گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده  مجموعه وزارت نیرو، شرکت توانیرو شرکت های برق زیر مجموعه آن ها  با تمامی امکانات اعم از فنی و غیر فنی در  تلاش هستند تا شبکه پایدار بماند و مردم در ارامش باشند.
وی ضمن قدردانی از صنایع افزود: همکاری شما موجب شد تا شبکه برق پایدار بماند و انتظار داریم این همکاری تا برگشتن به شرایط عادی ادامه داشته باشد .
مهندس حبیبی با اشاره به امنیت کشور اظهار داشت: صنایع به لطف امنیت موجود در کشور  تاکنون توانسته اند با این حجم از کار فعال باشند و با توجه به تبلیغات مخالفان و معاندین فرصت طلب که امنیت و اعتماد عمومی را نشانه گرفته اند باید تا پشت سرگذاشتن بحران با صنعت برق همکاری نمایند.
در ادامه مدیران مجموعه گل گهر نیز ضمن تقدیر از برق منطقه ای به منظور همکاری با  صنعت برق اعلام آمادگی کردند و مسایل و مشکلات ناشی از کاهش بار را مطرح کردند.