بررسی آخرین وضعیت نحوه عملیاتی نمودن سناریوی مانور سیل شمالغرب کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با حضور “اسماعیل افشاری”مدیرعامل این شرکت و همکاران عضو کمیته های مانور سیل منطقه شمالغرب کشور-زنجان آخرین وضعیت نحوه عملیاتی نمودن سناریوی مانور در حوزه خود را بررسی و نهایی کردند. این گزارش حاکی است،افشاری ضمن استماع سناریو تهیه شده توسط کارگروه مدیریت بحران شرکت آب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با حضور “اسماعیل افشاری”مدیرعامل این شرکت و همکاران عضو کمیته های مانور سیل منطقه شمالغرب کشور-زنجان آخرین وضعیت نحوه عملیاتی نمودن سناریوی مانور در حوزه خود را بررسی و نهایی کردند.

این گزارش حاکی است،افشاری ضمن استماع سناریو تهیه شده توسط کارگروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای زنجان بر اجرای هرچه بهتر و دقیق تر این سناریو تاکید کرد و اظهارکرد: لزوم انسجام و هماهنگی همکاران صنعت آب و برق استان در راستای تحقق اهداف این مانور از انتظارات مدیران عامل این صنعت می باشد.

وی همچنین به رعایت شیوه نامه و دستورالعمل ارسالی از سوی ارزیابان این مانور مهم اشاره کرد و افزود: اینکه استان زنجان بصورت پایلوت از سوی وزارت نیرو برای انجام این مانور بزرگ و مهم انتخاب شده خود فرصتی است تا بتوانیم توانمندی همکاران را در تمامی سطوح در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی ثابت نمائیم.