برخورد قاطع در جمع آوری برق های غیر مجاز مجموعه های باغشهری

به گزارش برقآب شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ؛ اقدام به قطع و جمع آوری برق های غیر مجاز و شبکه های غیر مجاز احداث شده در باغشهر ها می نماید. سید باقر احمدی […]

به گزارش برقآب شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ؛ اقدام به قطع و جمع آوری برق های غیر مجاز و شبکه های غیر مجاز احداث شده در باغشهر ها می نماید.
سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال روز جمعه ۵ شهریور در اقدام ضربتی شبکه برق باغشهری در منطقه کهمره سرخی که بصورت غیر مجاز در حال احداث بود جمع آوری شد.
وی افزود: برابر اطلاعات واصله و بر اساس دستور صادره از مقام ذیصلاح قضایی اقدام به جمع آوری این شبکه غیر مجاز کردیم.
احمدی گفت: در این اقدام که با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیران دفاتر حراست و بازرسی و روسای ادارات دارنگون و ارژن انجام گرفت، گروههای اجرایی ادارات و مرکز اجراییات شرکت شبکه جدید الاحداث غیر مجاز را قطع و جمع آوری کرد .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: در این منطقه حدود ۹۰ پایه بصورت غیر مجاز نصب و در حال سیم کشی ۱۵ فاصله پایه بودند که اقدام به جمع آوری سیم کردیم.
وی گفت: احداث این شبکه بدون رعایت ملاحظات فنی و با استفاده از پایه و تجهیزات نامناسب انجام میگیرد که میتواند منجر به ایجاد حوادث جانی و مالی برای شهروندان گردد.
احمدی افزود: با توجه به نیاز به تجهیزات بیشتر در روز شنبه ۶ شهریور اقدام به جمع آوری پایه ها با هماهنگی امور اراضی خواهیم کرد.
وی ضمن قدردانی از برخورد قاطعانه  دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با متخلفین گفت: به سود جویان  اخطار میدهیم که در صورت اقدام با اخذ برق غیر مجاز ضمن جمع آوری شبکه، متخلفین جهت برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: ما از همه شهروندان و مسئولانی  که با حساسیت در  مسئله برخورد با برقهای غیر مجاز با این شرکت همراهی میکنند صمیمانه تشکر می کنیم و از شهروندان عزیز تقاضا داریم گزارشهای خود را در رابطه با برقهای غیر مجاز و شبکه های احداث شده غیر قانونی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۱۰ و یا شماره های ۳۲۲۶۳۳۸۸‌ و ۱۲۱ و یا از طریق پرتال شرکت به ادرس www.shirazedc.co.ir به این شرکت اطلاع رسانی نمایند .