برخورد قاطع با سارقین تجهیزات برق رسانی در استان هرمزگان

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در دیدار با دادستان شهرستان بندرلنگه و رئیس پلیس پیشگیری این شهرستان بر برخورد قاطع با سارقان تجهیزات برق رسانی با هدف بازدارندگی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان برخورد قاطع با سارقین تجهیزات برق رسانی در استان هرمزگان تأکید کرد.

نشست مشترک دادستان شهرستان بندرلنگه با حضور مدیران دفتر حراست شرکت توزیع برق استان هرمزگان و برق منطقه ای، مدیر برق بندرلنگه و همکاران حوزه حفاظت فیزیکی دفتر حراست برگزار شد.

در این نشست موضوعات جمع آوری انشعابات غیرمجاز و تشکیل پرونده قضایی، پیشگیری از سرقت تأسیسات و برخورد قضایی با رویکرد بازدارندگی و همچنین جمع آوری دستگاه های تولید رمز ارز دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

 دادستان بندرلنگه دراین نشست بر همکاری در پرونده‌های مرتبط و تشکیل شعبه اختصاصی در پرونده سرقت تجهیزات شبکه برق تأکید کرد.

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق استان هرمزگان همچنین در نشست با رئیس پلیس پیشگیری شهرستان بندرلنگه حضور یافت.

نشست مشترک مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، مدیر دفتر حراست شرکت برق منطقه ای هرمزگان، مدیر برق شهرستان لنگه و همکاران حوزه حفاظت فیزیکی دفاتر حراست با رئیس پلیس پیشگیری شهرستان بندرلنگه با موضوع پیگیری مصوبات مشترک قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استانداری هرمزگان برگزار شد.

در این نشست مقرر گردید پلیس پیشگیری بندرلنگه با توجه به تهدیدات پیش رو در خطوط انتقال و شبکه توزیع برق و در راستای پیشگیری از تخریب و سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع در سطح شهرستان بندرلنگه برابر با دستورالعمل های ابلاغی شرکت توانیر اقدامات پیشگیرانه و مقابله با سرقت اموال و تجهیزات تعامل و همکاری لازم صورت پذیرد و در مقابل طبق دستورالعمل حق الکشف ابلاغی از شرکت توانیر حق الکشف به یگان کاشف در پرونده های منجر به کشف اموال و اقلام مسروقه پرداخت گردد.

در این نشست همچنین در خصوص سرکشی و بازدید سرزده از مراکز غیرمجاز خرید و دپو ضایعات و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز تصمیم گیری به عمل آمد.